Header Ads

Breaking News
recent

රන් පදක්කම්ලාභී මුස්ලිම් සිසුවිය හිජාබ් ඇඳීම නිසා විශ්ව විද්‍යාලයෙන් ඉවත් කරයි

දෙසැම්බර් 23 සඳුදා ඉන්දීය ජනාධිපති රාම් නාත් කෝවින්ද්ගෙන් සහභාගි ඉන්දීය පොන්ඩිචේරි විශ්ව විද්‍යාලයේ උපාධිප්‍රදෝනෝත්සවයේ දී සම්මානය ලබා ගැනීමට තෝරාගත් රන් පදක්කම්ලාභීන් 10 දෙනා අතර සිටින එකම මුස්ලිම් ශිෂ්‍යයාව වූ රබීහා අබ්දුරේහිම් එම උත්සවයෙන් ඉවත් කෙරිණි. ඊට හේතු වූයේ ඇය විසින් හිජාබ්ය පැලද සිටීමයි.

රබීහා අබ්දුරේහිම් එම්ඒ ජන සන්නිවේදනය පිළිබඳ සිය පන්තියේ ඉහළින්ම සිටියි. ජවහර්ලාල් නේරු ශ්‍රවණාගාරය තුළ මාත් අනෙක් සිසුන් සමඟ වාඩි වී සිටියදී පොලිස් (SSP) කාන්තාවක් පැමිණ ඇය සමඟ පිටව යන ලෙස ඇයට දැනුම් දුන් බැව් ඇය ඉන්න්දිය පුවත්පතකට වාර්තා කොට ඇය වාර්තා කොට ඇත.

‘ඉන්දීය පොලිසියට ඇයට ශ්‍රවණාගාරයෙන් පිටත අසුන් ගන්නා ලෙස පැවසු අතර ජ්‍යෙෂ් SP පොලිස් අධිකාරී අකාන්ෂා යාදව් නැවත ශාලාවට ගොස් ඇය පිටුපස දොර අගුළු දැමීය.

වැඩසටහන ආරම්භ වන බව දැනගත් විට, මට පිටතින් පොලිස් නිලධාරීන්ගෙන් විමසුවේ මට එයට සහභාගි වීමට ඉඩ නොදෙන්නේ මන්ද යන්නයි. නමුත් ඔවුන් මට කිසිම පිළිතුරක් දුන්නේ නැහැ. එස්එස්පී ද ආපසු පැමිණියේ නැත. ප්‍රීති සමූහයක් ඉදිරියේ රන් පදක්කම ලැබීම මගේ සිහිනය විය.

මම හිතුවේ නැහැ මේ වගේ විනාශ වෙයි කියලා’ යන්න ඇය පුවත්පතට වාර්තා කොට ඇත.

ශිෂ්‍යයන් 189 දෙනෙකු රන් පදක්කම් දිනාගත් අතර, ජනාධිපතිවරයාගෙන් සම්මාන ලබා ගැනීම සඳහා තෝරාගෙන ඇත්තේ 10 දෙනෙකු පමණි.


No comments:

Powered by Blogger.